Garantiebepalingen en reparatie

 

Het is altijd onze intentie om tevreden klanten te hebben en te houden. Vanuit deze optiek zullen wij dan ook handelen.

Contimeta volgt als uitgangspunt de wettelijke garantietermijn en volgt hierin zo veel mogelijk haar leveranciers. Indien het door u gekochte apparaat defect is kunt u het beste contact opnemen met ons door een mail te sturen naar: bevestigingstechniek@contimeta.com. Afhankelijk van de factuurdatum kijken we samen naar de beste oplossing. Uiteraard bespreken we vooraf, indien dit aan de orde is, hoe hoog de kosten zijn voor de reparatie.

Service bevestigingsapparaten en compressoren

Voor de apparaten uit ons zeer ruime assortiment tackers, spijkerapparaten, compressors en overige apparatuur, hebben wij in het geval van technische storingen, een grote verscheidenheid aan onderdelen voorradig.

Reparatieafhandeling bevestigingsapparaten en compressors:

  • Uw apparaat afgeven aan de servicebalie in Utrecht (Savannahweg 15, ind  ter. Lage Weide).
  • Uw apparaat naar ons toesturen (in overleg: 030 248 48 48 / Serviceafdeling of mailen naar bevestigingstechniek@contimeta.com).
  • De hulp van onze technici inhuren voor reparatie bij u ter plekke (030 - 248 48 48 / idem).

Preventief onderhoud kunt u via Contimeta regelen door het afsluiten van een sevicecontract.

 

 

Winkelwagen

U heeft nog geen artikelen in uw winkelwagen.

Zoeken naar alternatieven

Vind ons alternatief voor uw bevestigingsmateriaal:

Parse Time: 0.137s